Generalforsamling i 2022

Generalforsamling hos AutoProff

24. marts 2022

Generalforsamling i BusinessVejle som blev afholdt hos Autoproff.

Den nye bestyrelse består af:

Peter Skou – R2 Agro – formand

Pia Jakobsgaard-Iversen – Rambøll – næstformand

Pieter Mouritsen - Moiritsen

Susanne Skovbjerg - Danske Bank

Thomas Damkjær Larsen - Digitised

Lene H. Mortensen (Codex Advokater)

Frank Ludvigsen (Jansson)

Peter aflagde beretning via teams, da han var testet positiv med corna.

Der blev uddelt Welldone pris til Autoproff med flg. begrundelse.

AUTOProff er en rigtig iværksætterhistorie, som startede med en god idé, og som i dag har over 100 ansatte.

De har disrupted en hel branche og gjort digitalisering til en forretningsmodel.

AUTOProff har været en tur uden for Vejle Kommune, men er nu kommet hjem og har genskabt liv i et fantastisk domicil.

AUTOProff har været på en helt fantastisk rejse, hvor Jesper Ratza og de øvrige ejere har været gode til at sætte holdet. Jesper er en igangsætter, men han kender også sine egne begrænsninger og har en klar opfattelse af, hvor han gavner i organisationen. Kendskabet til egne evner kommer særligt til udtryk i den transformation og professionalisering, som AUTOProff  har gennemgået.

Jesper brænder igennem, er inspirerende, motiverende og en meget energisk entrepreneur, som gerne deler ud af sine erfaringer.

Jesper deltager aktivt i erhvervslivet og giver mange bidrag, og hans største udfordring er nok at sige nej, men heldigvis har han Mette ved siden af, og vi er sikre på, at han vil sige, at det lige så meget er hendes og medarbejdernes fortjeneste, at AUTOproff er, hvor de er i dag.

Med til prisen følger en pris på kr. 15000 som vi opfordrer til at bliver brugt på et personalearrangement.

Derud over fik  Jesper og Mette et litografi lavet af Ole Aakjær

Ole Aakjær er en dansk billedkunstner, som lever og bor i Vejle. Han blev uddannet tegner i 1985 ved Vejle Amts Folkeblad og fik samme år antaget sit første tegneseriealbum ved forlaget Carlsen. Ole Aakjær var fra 1992 til 2016 primusmotor i etableringen af flere design og reklamebureauer i Vejle